2023-24 სასწავლო წლის სტრატეგიული გეგმის მონიტორინგი და შეფასება
სტრატეგიული დაგეგმარების სამუშაო ჯგუფი ხარისხის მართვის მენეჯერის ხელმძღვანელობით აწარმოებს სტრატეგიული გეგმის დანერგვისა და განხორციელების ეტაპებს სკოლაში.
გიმნაზიის მიერ დამტკიცებული სტრატეგიულ და სამოქმედო გეგმაში ასახული მიზნებისა და ამოცანების შესრულების შესახებ ინფორმაცია გროვდება სტრატეგიული დაგეგმვის სამუშაო ჯგუფთან. სამუშაოს შეფასების მიზნით ხორციელდება მონიტორინგი. მთელი სასწავლო წლის განმავლობაში.მონიტორინგის ამ ეტაპზე სტრატეგიული განვითარების სამუშაო ჯგუფი უზრუნველყოფს მიღებული ინფორმაციის განხილვას და შესრულებული სამუშაოს შეფასებას. ვემოთ მოცემული სქემს მიხედვით. ამისათვის სამუშაო ჯგუფმა 2023-2024 სასწავლო წლისთვის შეადგინა მონიტორინგის კითხვარი, რომელშიც გაწერილია ინდიკატორები. ინდიკატორი შეესაბამება თუ არა გაწეული სამუშაოს და აღწეერა შესაბამისობასთან, რაც დაეხმარება სამუშაო ჯგუფს არსებულ სტრატეგიული და სამოქმედო გეგმების კორექტირებაში, სამუშაოს შეფასებაში, რეკომენდაციების გაცემაში. ამ ეტაპების გავლის შემდეგ სტრატეგიული დაგეგმვის სამუშაო ჯგუფი გადაწყვეტს საჭიროა თუ არა სტრატეგიული განვითარებისა და სამოქმედო გეგმაში ცვლილებების შეტანა.
სტრატეგიული გეგმის მიზნები ამოცანები ინდიკატორები შეესაბამება ნაწილობრივ შეესაბამება არშეესაბამება(აღწერა)
1 გიმნაზიის ინსტიტუციური განვითარება;
მისიის, ხედვის, ღირებულებებისა და სტრატეგიული დაგეგმვის მეთოდოლოგიის შემუშავება შესაბამისობაშია ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნებთან შეესაბამება
ესგ , და ზგემ თან შესაბამისობა შეესაბამება.
შემუშავებულია მეთოდოლოგია თავისი რუკებით.
მისიის, ხედვისა და ღირებულებების გადახედვა სამუშაო ჯგუფის მეთოდოლოგია შეესაბამება
დირექტორის ბრძანება ცვლილების შესახებ
ახალი შვიდწლიანი სტრატეგიული გეგმის შემუშავება ახალი შვიდწლიანი გეგმა მისი შესაბამისობა ესგ -თან შეესაბამება
ერთწლიანი სამოქმედო გეგმების შემუშავება სტრატეგიული და სამოქმედო გეგმების მონიტორინგისა და შეფასების სისტემის განვითარება ერათწლიან სამუშაო გეგმაში გაწერილია შვიდწლიანი გრძელვადიან მიზნებზე გათვლილი მოკლევადიანი მიზნებით
შეესაბამება. შვიდწლიან გეგმაში მოცემული ამოცანების შესრულების მექანიზმი გაწერილია ერთწლიან გეგმაში
წარმოდგენილია თითოეულ მიზანთან მიღწევის აქტივობები გაწერილია სხვადასხვა აქტივობები, რომელიც შეესაბამისობაშია მიზნებთან
ყველა აქტივობა გაანალიზებულია, შეფასებულია თვითრეფლექსიები. ანგარშები
შესაბამისობაშია
ხარისხის უზრუნველყოფა ხარისხის მენეჯერის გეგმა შეესაბამება. გაწერილია მოვალეობა ფუნქციის მიხედვით
გემავს, აფასებს,აანალიზებს შეესაბამება
ანგარიში, მონიტორინგები.
გასცემს რეკომენდაციებს განვითარებისთვის რეკომენდაციები
საგნობრივი კათედრების ფუნქციების გაძლიერება საგნობრივი კათედრების ფუნქციების გადახედვა შემუშავებულია საგნობრივი კათედრის დებულება
კათედრების სამოქმედო გეგმები შეესაბამება
კათედრის სამოქმედო გეგმები თიტოეულ კათედრაზე
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარება შემუშავებულია მასწავლებლის პროფესიული განვითარების პოლიტიკის დოკუმენტი, ასეგ განხორციელების გეგმა
არაფორმალური განათლება საგნობრივი კურიკულუმებში ჩაშენებულია არაფორმალური განათლების აქტივობები, ასევე . სადამრიგებლო საათში და პროექტებში.
გიმნაზიის სახელწოდებისა და წესდების შეცვლა საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად დირექტორის ბრძანება არ შეესაბამებაბრძანება. ახალი სახელწოდებით.
შინაგანაწესის გადახედვა ცვლილება შინაგანაწესში ქვეყნის მარეგულირებელ კანონებში ცვლილების შესაბამისად. შევიდა ცვლილება შინაგანაწესში და მივიღებულია ბრძანებთ
შეესაბამება.
მშობელთა სათათბიროს საქმიანობის გაძლიერება სასკოლო ცხოვრებაში მშობელთა ჩართულობა. შექმნილია მშობელთა სათათბირო და აღწერილია საქმიანობა.
მშობლებთან კომუნიკაციის სხვადასხვა საშუალებების გამოყენება ; დიალოგი, სოციალური ქსელი. შეესაბამება. სოციალური ქსელი. სქულბუქი
ძირითადი და დამხმარე პროცესების მარეგულირებელი დოკუმენტების შემუშავება, განახლება მარეგულირებელი დოკუმენტების შსაბამისობა ესგ -სა და ზგემ-თან შექმნილია მარეგულირებელი დოკუმენტები, რომლის საჭიროება განსაზღვრულია ესგ ეს მიხედვით
2 ხარისხზე ორიენტირებული საგანმანათლებლო საქმიანობის განვითარება მესამე თაობის ეროვნული სასწავლო გეგმის განხორციელება კომპლექსური დავალებების მიმდინარეობა. მესამე თაობის გეგმის დანერგვა განხორიელებული კომპლექსური დავალებებით მიმდინარეობს. ის განხილულია კათედრებზე. შეესაბამება.
სასკოლო კურიკულუმის განვითარება სასკოლო კურიკულუმი შეესაბამება სკოლის სასწავლო მიზნებს შეესაბამება. განსაზღვრულია სამივე საფეხურისთვის
არაფორმალური განათლების ხელშეწყობა და განვითარება წრეები და კლუბები სკოლაში
სულ სამი წრე არსებობს და მუშაობს. სამუშაო ფორმატს აღწერს დებულებები და მათი საქმიანობა. შეესაბამება.
შეხვედრები, პროექტების განხორციელება. განხპრციელებულია სასკოლო და . საკლასო პროექტები . შეესაბამება.
პროექტებში მონაწილეობა მონაწილეობს სასკოლო საზოგადოება და თემი.შეესაბამება.
3 მატერიალურ-ტექნიკური ბაზის გაუმჯობესება კომპიუტერული ტექნიკის განახლება
კომპიუტერებისა და სხვა ციფრული მოწყობილობების რაოდენობრივი ზრდა საცუქრად გადმოეცა სკოლას პროექტორი კომპიუტერები. არ შეესაბამება. გიმნაზიას არ შეუძენია.
ბიბლიოთეკის წიგნადი ფონდის შევსება რაოდენობრივად გაზრდილი წიგნადი ფონდი შემოწირულობით. არ შეესაბამება. გიმნაზიას არ შეუძენია
საბუნებისმეტყველოლაბორატორიის განახლება რაოდენობრივი და მიზნობრივი რესურსით გამდიდრება არ შეესაბამება
გარე სპორტული მოედნის მოწყობა
განახლებული სპორტული მოედანი მოეწყო მუნი ფეხბურთისა და ფრენბურთის მოედანი. შეესაბამება
სააქტო დარბაზის მოწყობა განახლებული დარბაზი მოწყობილია სააქტო დარბაზი. დამონტაჟდა პროექტორი. შეძენილია კარაოკე. შეესაბამება
ეზოს გამწვანება გამწვანებული ეზო. მოსწავლეებისა და მშობლების ჩართულობა ეზოს გამწვანებაში მოსწავლეები და მასწავლებლები მონაწილეობენ ეზოს გამწვანებაში.შეესაბამება.
4 პედაგოგების პროფესიული ზრდა და განვითარება
პედაგოგების უწყვეტი პროფესიული განვითარების მხარდაჭერა მაძიებელი მასწავლებლის ხელშეწყობა სამმა მაძიებელმა მასწავლებელმა გაიარა პედაგოგიური პრაქტიკის კურსი აქედან ორმა აიმაღლა სტატუსი
უფროსი მასწავლებლის ხელშეწყობა შეესაბამება. მასწავლებლის სქემა
წამყვანი მასწავლებლის ხელშეწყობა შეესაბამება. მასწავლებლის სქემა
ხარისხის განვითარებისა და
პროფესიული მხარდაჭერის
გაძლიერება ხარისხის მართვის სამოწმედო სფეროების მრავალმხრივობა შექმნილია პროფესიული მხარდაჭერის გეგმა და დოკუმენტი შეესაბამება
ურთიერთთამანამშრომლობითი
კულტურის განვითარება საერთო სასკოლო პროექტებში თანამშრომელთა მაქსიმალური ჩართულობა. პროექტების ერთად განხორციელება. გაკვეთილებზე დასწრება მოქმედებს კრიტიკული მეგობრის სტრატეგია. სტრატეგია საჭიროებს განვითარებას.
მასწავლებლების მიერ გაკვეთილებზე დასწრება
პედაგოგების კარიერული
წინსვლის ხელშეწყობა შექმნილია დოკუმენტი. შეესაბამება
მოსწავლეთა პორტფოლიოების შექმნა მოსწავლეთა პორტფოლიოს და პედაგოგთა პორტფოლიოს წარმოება არ შეესაბამება . მოსწავლეების მიერ შესრულებული სამუშაოები აღიწერება მათ დავალების რვეულებში მაგრამ ერთიანი ხედვა ყველა საგნის ჭრილში არის მოსაწესრიგებელი
პედაგოგთა პორტფოლიოების შექმნა . ახალი პარტნიორი სკოლებისა და ორგანიზაციების მოძიება მათთან საქმიანი ურთიერთობების დამყარების
მიზნით შეესაბამება. პორტფოლიოში წარმოდგენილია კურიკულუმები . მათი შესაბამისი აქტივობები, არაფორმალური განათლების ამსახველი დოკუმენტაცია და პროფესიული განვითარება
5 პარტნიორული ურთიერთობები
უნივერსიტეტებთან თანამშრომლობა შეთანხმება უნივერსიტეტთანთანამშრომლობის. შეესაბამება. ურთიერთობა კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტთან.
არასამთავრობო ორგანიზაციებთან თანამშრომლობა არ შეესაბამება.არ აქვს სკოლას პარტნიორული უერთიერთობები არასამთავრობო სექტორთან
ურთიერთთამანამშრომლობითი კულტურის განვითარება
პარტნიორ სკოლებთან ერთობლივი პროექტების დაგეგმვა-განხორციელება პროექტების არსებობა დამადასტურებელ დოკუმრნტაციასთან ერთად არ შეესაბამება
ახალი პარტნიორი სკოლებისა და ორგანიზაციების მოძიება მათთან საქმიანი ურთიერთობების დამყარების მიზნით არ შეესაბამება
კითხვარზე დაყრდნობით მომავალი სასწავლო წლისთვის გაცემული რეკომენდაციებია
1. არაფორმალური განათლება. კლუბების შექმნა.
2. მოსწავლეთა პორტფოლიოების შექმნა
3. პარტნიორული ურთიერთობების გაძლიერება სხვადასხვა მიმართულებით